10.10.2007

Pallar du?

Pallar du?

7 comments:

Peter Madison said...

Hmm...vadå?
Självklart pallar jag...mac...:)

Anne said...

Vem skulle inte palla Mac (villhavillhavillha) men frågan var "få mig att köpa/äta ett äpple". Well, would you?

Peter Madison said...

Jahaaa :)...well..jag har min 20" tums iMac och det är väl kanske ett av de bästa köp jag gjort. Jag tänker inte gå in på mac/pc nörderiet men vill du ha en dator som alltid funkar och där du får med en massa bra program som är både roliga och lättbegripliga ska du gå på mac. Sen är de ju snyggare och det är kanske det viktigaste...;) Har man sen en iPod och en iPhone till så är ju lyckan total...typ...:)

Jag håller ju på med musik och pillar ganska mycket med min nya hobby foto och då är det ett äpple som gäller!! Gå å köp nu! Bums!

Anonymous said...

Gillar den. Ungarna kan gärna palla lite äpplen hemma hos oss. De blev bruna och oätliga allihop i år. Nybörjarmisstag. Får plocka dem i tid nästa år.

Anne said...

Peter, det var kanske inte det enklast när det var taget ur sin kontext.

Och nästa dator blir garanterat en Mac. Även om det innebär att jag får köpa om mina grafiska program, som till skillnad från webbprogrammen inte funkar på båda. I Melbourne arbetade jag bara på Mac och avgörande är kanske att Mac är klart snyggare.

Pinhead, får hoppas att den inte uppmuntrar till alltför mycket pallande :)

smul said...

ja faktiskt, då och då.

Miss Upsey Daisy said...

Gillar det dubbeltydiga.