4.07.2009

Kärlek

Jag har bokat en resa till Sydney; det får bli min födelsedagspresent. I mitt lilla postfack låg grattishälsningar och det är speciellt med handskrivna kort och inslagna paket. Jag blev helt tårögd och jag är nog ovanligt känslig just nu.

Min kära syster gav mig ett par ringar i födelsedagspresent, en svart sten, en vit sten och en med ett hjärta. Mina syskonbarn gav mig teckningar, en på ett flygplan där jag satt i fönstret och planet hade extra många stödhjul, säkrare så förklarade han. Min andre systerson hade ritat hus och figurer, jag har hört att ju större figur, desto viktigare i barnets ögon. I så fall ligger jag ganska bra till, trots att han varje gång vi pratar i telefon säger med uppgiven röst "kommer du aldrig hem, eller?"

5 comments:

emm said...

Vad vackert. Alltihopa.

Och Grattis!

Anonymous said...

Det är ju inte varje dag man fyller jämnt. Stort grattis syrran!Kram!

Anne said...

Emm, tack!

J, jag fick mer paket i dag. Yay! Öppnar när jag kommer hem.

smul said...

Något säger mig att du är hemma nu.

Anne said...

Smul, på något sätt behövde jag höra det nu. Tack.