9.05.2008

I'm gonna be dancing on the walls

På konserten igår stämplade vakten min handled när jag gick in. Först när jag stod i duschen i morse såg jag vad det stod. Winner. I dag har jag lämnat in filer för tryck och skickat iväg de digitala filerna till ett galleri.

Utställningen är sponsrad och första pris är en Canon 5D. Vi hoppas på stämpeln, men för mig handlar det om att visa upp och stå för sitt arbete. Jag har ställt ut tidigare, men inte med samma besöksunderlag.

Jag får ordna med ramning i början av veckan för på fredag är det vernissage. Det är ett galleri på två våningar på Brunswick Street och vi är flera som ställer ut. Jag har ett par av mina dockor med.

Dessutom är min baby hemma igen. Jag hämtade hem kameran från de vita rockarna och reparatören berättade att fokusinställningarna låg över en meter fel. Tro fan att jag inte fått några skarpa bilder. Jag är så lättad, så lycklig. I’m gonna be dancing on the walls tonight. Fredagkvällen har börjat och jag är på väg ut.

3 comments:

egoistiska egon said...

grattis, vad SKÖNT med kameran! och jag håller tummarna för dig. du är så duktig!

Fredrik said...

Ha en riktigt skön och trevlig kväll.

Anne said...

Egon, ja skönt skönt.

Doktoranden, tack.