3.02.2008

Valkomstbrunch

Jag satte mig rakt upp i sangen. Kollade vadret. Kollade klockan. Kastade mig ur sangen, packade kameravaskan och tog tripoden under armen. Gick hastigt langs med Yarra och funderade roddare eller skatare, roddare eller skatare. Det blev skatarna. Medan rod street photography blev mer eller mindre fardigredigerad i natt ar motion blur-projekt redan pa gang. Framkallning av film i veckan och nu har jag en filmrulle med nagra svettiga skatare. Hehe, I'm bad.

Hem och ladda in de digitala bilderna samtidigt som jag kastar mig i duschen och gor mig redo for lite champagnebrunch i cocktailklanning pa St Kilda Seabath med vanner. Det ar valkomstbrunch. For mig.

3 comments:

Susanna said...

Åh, det låter som att du har det härligt! Och champagnebrunch i cocktailklänning låter skönt söndagslyxigt...

Laanna said...

Oj, nu verkar du vara tillbaka i det glamourösa livet;)

Anne said...

Yes :) Good times