10.07.2007

Nytt

Jag är så kass. Jag skulle köpa nya byxor igår. Jag behöver verkligen ett par snygga byxor men vad kom jag hem med. Just det. Ännu en cocktailklänning. Jag är hopplöst svag för klänningar.

Jag har varit i studion större delen av dagen och tagit porträttbilder. Jag fick också hoppa in framför kameran för första gången. Det kändes väldigt ovant. Efter plåtningen gick jag till Fältöversten och hittade till slut ett par byxor som jag tyckte om. Ny klänning och nya byxor. Double whammy.

New dress

8 comments:

Peter Madison said...

Du?
Hmm...jag kanske inte kollar så mycket på klänningar å så men bilden tycker jag om!

smul said...

Bra inköp. hoppas du får gå på många coctailklänningsfester framöver!

Anne said...

Peter, ja jag med blur och grain.

Smul, det hoppas jag också.

Peter Madison said...

Mmm...du ser bra ut i blur å grain med! :)

Laanna said...

Jaha. Ska man vara typiskt tjejig nurå och säga att klänningen är fin?...för det är den:)

egoistiska egon said...

fin klänning! och jag saknar fältöversten ibland, bodde ett stenkast därifrån i sex år.

Anonymous said...

du kan sannerligen bära upp en fin klänning....jag själv ser ut som en alien i all kvinnlig flärd. men det spelar inte det minsta roll.

det jag menar är att det är skönt när man hittar sin stil, det tar tid och lite ålder. och när man verkligen hittar den, ja....då blommar man med lätthet.

Anne said...

Peter, charmör där ;)

Laanna, tack

Egon, kan förstå att du saknar att bo ett stenkast från Fältöversten.

Army, tack snälla du. Skönt att se att du finns kvar.