6.24.2007

Regina Spektor

Regina Spektor turnerar just nu i Australien och hon kommer snart till Melbourne. Caroline ringde och frågade om jag vill följa med. Det hade jag mer än gärna velat om det inte vore för att jag har rest. Begin to hope var en av de plattor jag spelade mest förra året och kanske spelade jag den för ofta eftersom jag sällan lyssnar på den nu. Men jag tycker fortfarande hon är lysande.

Regina kommer dock till Göteborg på Way out west i augusti. Det är löjligt många bra band som spelar där i år och det drar i hela kroppen. Men det är fortfarande osäkert om jag kommer att vara i Sverige då.

2 comments:

Miss Upsey Daisy said...

Way out West.

Jag tänkte också gå men tyvärr åker jag till Malaysia på lördagen. Synd. Jättesynd.

Jag gillar din blogg jättemycket ska du veta... Men ibland när jag jämför min egen känns den väldigt tramsig ( MIN alltså..din är inte så). Det är ju tänkt att den SKA vara så. Vad jag vill få fram är att jag är glad att du är en besökare hos mig. På något vis känns det som ... kan inte förklara.. lite oväntat på något sätt.

Anne said...

Miss Upsey Daisey: Tråkigt du missar spelningarna, speciellt när du bor i samma stad.

Jag blev glad så glad för dina ord. Tack. Det fina med bloggar är att man kan skriva precis som man känner precis när man vill.