4.11.2007

10-1

Medan kameran ligger på laddning och målningarna på tork gjorde jag det här som jag hittade på Det ljuva livet.

Tio första
Första bästa kompis: Johan
Första bil: Mercedes
Första kärlek: Johan
Första husdjur: Donna
Första semester: Danmark
Första jobb: Pappas kontor
Första köpta skiva: Jag minns inte. Kan det ha varit Snap?
Första riktiga kärlek: M.
Första piercing: -
Första konsert: Lena Ph

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Vodka lime and soda i fredags
Senaste bilfärd: Taxi igårkväll
Senaste filmen du såg: Music and lyrics
Senaste ringda telefonsamtal: Grace
Senaste bubbelbadet: I Byron för ett par månader sedan
Senaste spelade cd: The Magic Numbers –The Magic Numbers
Senaste kyss: D.
Senaste gången du grät: I veckan
Senaste måltiden: Vegetariska rice paper rolls med jordnötssås

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Njae
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Eh, nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Ett
Busringt till någon: Inte på många år

Sju saker du har på dig just nu
1. Svart klänning från French Connection
2. Grått brett skärp
3. Strumpbyxor
4. Underkläder från Bonds
5. Halsband i svart-vitt
6. Pumps
7. Lovely (parfym)

Sex saker du gjort idag
1. Köpt en ny kamera
2. Köpt biljetter till Howling Bells
3. Simmat
4. Bloggat
5. Lagt ett nytt lager på ett par målningar
6. Fått ett jobberbjudande

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Ipoden
2. Datorn
3. Min nya visual diary
4. Min nya kamera
5. Min stumpastake

Fyra personer du kan berätta allt för
1. Rebecca
2. Grace
3. Maria
4. J.

Tre val
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Skriva en roman som blir publicerad.
2. Fånga honom.

En sak du ångrar
Orden jag aldrig vågade säga till honom innan det var försent.

No comments: