4.27.2009

Highly commended

Nej, det räckte inte. Jag är inte finalist i årets Projections; det stod att jag var en av få som var highly commended i konstkategorin, vilket innebar att min serie var med i juryns slutdiskussioner, men att den av olika anledningar inte nått fram till finalplats. Det känns inte bättre.

Måndag brukade vara mina bästa kvällar; middag i Fitzroy på någon restaurang och sedan efterföljande krokilektion. Den här terminen har jag kvällslektioner i studioblixtar till klockan nio på kvällen och jag har inte kunnat vara med på en enda krokiklass.

Strunt i fotot och jag tänker träffa mina konstvänner på Veggie Bar istället, äta thaiwook och dricka chardonnay innan vi går på kroki. Jag har saknat det.

4 comments:

.perpotator said...

haha! Jag ska börja en kurs i studiofoto nästa måndag. Den slutar också klockan nio :)
Tyvärr är den inte i Australien dårå.

Pernilla said...

Stort grattis ändå! Jag hoppas det känns lite bättre att du inte stod som finalist när du fått lite perspektiv.

Kroki you say? Naken kille eller naken tjej? ;-)

Verbal Kint said...

Håller med Pernilla; Stort grattis ändå!

Anne said...

Perpotator, lycka till, blir säkert roligt.

Pernilla, olika, ibland kvinnliga, ibland manliga och en gång i månaden man och kvinna som modellar tillsammans. Vanligare med kvinnliga modeller.


Verbal, tack Verbal.