7.01.2008

Live från Melbourne

6 comments:

Mård said...

Men jäklar så snyggt. Som ett vykort. Fast snyggare. Som en affisch. Fast snyggare.

Peter Madison said...

Livet i Östersund utanför mitt fönster är inte lika snyggt och coolt. Ett fult tegelhus från 60-talet som borde sprängas. Livet inuti mitt huvud är däremot fint men där kommer jag inte åt att fotografera...

Miss Upsey Daisy said...

Livet är härligt!

Fröken Lund said...

Oooh!

Inga gardiner? Får hoppas att dina grannar i husen mittemot inte har kikare. :-)

egoistiska egon said...

är det från din lägenhet? snyggt! och snyggt med tangentbordet.

Anne said...

Mården, finfin copy :)

Peter, jorå, en annan form av bilder bara.

Missy, ja

Fröken Lund, haha, jo jag har gardiner som går att dra för. Jag har sängen intill fönsterna.

Egon, ja det är min lägenhet och skrivbordet där jag sitter nu.