4.11.2008

This is me talking

Ni brukar fråga.
Den här gången är det jag.

Rouge

13 comments:

sophie said...

snyggo.

.perpotator said...

fin tjej. och bilden är väldigt cool den med.

Fröken Lund said...

Väldigt vackert foto!

Peter Madison said...

Snyggare än Drew...;)

Lisa Christensen said...

Snygg bild, påminner lite om din profilbild, med håret över ögat.

Anne said...

Photoshop is da shit. Är inte fullt så rödhårig, knappt alls.

Anonymous said...

fan vad läckert! gillar hela bloggen.
kram!

Anne said...

Tack Anna

Anonymous said...

Snyggt. Bra mystik. Mycket bra gjort.

Anne said...

Haha, är jag mystisk nu igen. Okej då, jag highlightade ut alla detaljer :)

Miss Upsey Daisy said...

Det slår mig att du har en fin mun.

Anonymous said...

tuff bild :)

Anne said...

merci Missy. petit tror jag.

Matilda,tack!