4.07.2008

I'm really singing it

Hade ni varit här hade ni sett mig springa omkring halvnaken intrasslad i svart tyg med en sax i ena handen och ett glas bubbly i andra. Det är studioplåtning i morgon, jeans och Mamiya. Tre modeller som kommer in och jag försöker klura ut hur tyget ligger snyggast mot den bara huden. Icky sticky material som lämnar ilskna röda rispor.

Jag fyller år i dag. Han har glömt. Det kommer bästa sortens födelsedagshälsningar från Sverige, Frankrike och Australien som gör mig varm i hjärtat. ”I’m really singing it” och jag skrattar.

15 comments:

Författaren said...

Grattis! från en inte längre så hemlig bloggbeundrare.

CECILIA said...

Grattis! Jag fyller också i dag, skålar i Billi Billi Shiraz här uppe i Sydney. A great day for a celebration.

Anne said...

Lgercrantz, hemlig bloggbeundrare, det låter sweet :) Välkommen.

Cecilia, jag får vänta tills i morgon med födelsedagsdrinkarna. Ledig på onsdag och oh yeah. Debauchery.

.perpotator said...

grattis sweetie!

Lisa Christensen said...

Just det, du är vädur... Grattis!

Mård said...

De där som glömmer är bad news, not good enough baby.

Anne said...

perpotator, tack!

Lisa, vilket innebär att du också fyller år snart, eller?

Mård, I know.

Anonymous said...

Anne grattis!

Anne said...

Sitter just med frukosten när din hälsning ramlade in. Tack Smul.

Anonymous said...

Med en enkel... grattis.

Anne said...

Merci. Bloggen och jag verkar fylla år och fira tillsammans.

Lisa said...

Anne: Ganska snart, i juni. (Är tvilling.)

egoistiska egon said...

grattis i efterskott :)

Lisa Christensen said...

JL = jag. Var visst inloggad på ett annat konto :)

Anne said...

Lisa, antog det, bara förvirrade mig lite.

Tack Egon