12.25.2007

Paket

Okej, på ett mer materialistiskt plan var julen inte så dum heller med omtänksamma paketer. Jag fick boken The Photograph as Contemporary Art, som jag letat efter tidigare. Och ett par klänningar, en täckt i silvriga paljetter, som är given för nyår. Liten nackdel att jag kommer bli sönderriven på armarna av de där paljetterna, men det är sådant man får ta. Den här Decléorboxen. Jag älskar deras hudvårdsprodukter.

Jag stod för årets julklapp till min svåger. Han packade upp och började sedan skratta hysteriskt. Och alla andra. Ett par skor kanske inte är den mest originella paketen, men så galet var det inte. Tills jag upptäckte att han hade på sig två vänsterdojor. Inhandlade i Köpenhamn. Oups.

2 comments:

la linda said...

tanken som räknas eller vad brukar man säga..? :)

Anne said...

La linda, något sådant. Får köpa nya när jag kommer in till stan. Efter rean.