11.07.2007

Flashigt

Efter jobbet blev det Odenplan och en kort fika med en gammal vän. Hon inledde med ”berätta nu alla detaljer som jag inte kan läsa på bloggen”. Den här bloggen lever ibland sitt eget liv med eller utan mig, men hon läser med mig och det är bara kul. För ett par månader sedan hade vi hennes avskedsdrinkar, men hon flyttade tillbaka till Stockholm och nu får vi fixa välkomstdrinkar. Roligare så.

Jag har sovit för lite och tanken var att jag skulle lägga mig tidigt, men ni vet hur det är. Alltid något och utöver arbetet har jag min kurs. Jag gjorde storyboarden i helgen, men det blev aldrig något kodat och i kväll bestämde jag mig för att det skulle bli en flashbanner. Det snurrar och blinkar, men inte nödvändigtvis exakt där jag vill. Men ändå. Det snurrar. Och blinkar. I rosa dessutom.

5 comments:

smul said...

apropå rosa, har du vant dig vid den vita bloggen?

Mård said...

tänkte precis på det smul säger, man saknar nästan det rosa ibland.

Anne said...

Smul, jag är klart mer nöjd att fotona får plats utan att behöva göra om och vitt funkar alltid. Sedan skulle jag kunna göra mer med layouten, men har inte riktigt hunnit.

Mård, jag också. Inte rosa rosa, men kanske blekrosa.

egoistiska egon said...

arbeta inte ihjäl dig bara. nu låter jag som en mamma, men av egen erfarenhet vet jag att det är de roligaste sakerna som stjälper en. fan vad neggo jag blev, jag vill bara väl ;)

Anne said...

Egon, jag vet vad du menar, men jag vill det här mer än något annat just nu.