11.28.2007

Bra

Examenspresentationen igår kunde inte ha gått bättre. Och jag är så lättad. Och glad. De andra fortsatte ut för drinkintag. Jag fortsatte hem för sömnintag. I natt har jag sovit mer än jag har gjort på de två föregående nätterna tillsammans. Jag var oförskämt pigg igår för att ha sovit så lite som jag hade men mer underligt är att jag ofta får komplimanger när jag är direkt zoombielik efter ett par dagar utan sömn. En vän sa till mig att ögonen var större, mer intensiva. Minns att det var samma efter uppbrottet i Melbourne när jag gick med tom blick mot blek hud. Skillnaden är att blicken är fylld nu.

2 comments:

Anonymous said...

Mycket bra jobbat.

Du kan sträcka på dig och känna dig stolt.

Anne said...

Det var många bra presentationer. Kul att se hur de andra hade löst briefen.