11.13.2007

bla bla bla

Arbetar alltid bla bla bla
Tokmycket att göra bla bla bla
Klippte reklamfilm i dag för första gången bla bla bla
En reklamannons från stan som jag arbetat med var med i filmen bla bla bla
Ego ego ego bla bla bla
Klockan är tio och jag måste göra en annons till en miljökampanj som ska presenteras på torsdag bla bla bla
Har inte hunnit skriva på mjölkkampanjen eller rita på bilkampanjen bla bla bla
Vill mest sova, behöver vara på byrån tidigt för att hinna få klart till en presentation bla bla bla

Jag är trött på att bara prata om mig själv och att jag inte hinner med. Ändå gör jag det. Det händer så mycket hela tiden och det är totalt system overload. Egentligen är det bara njuta av allt roligt som händer. Om man hinner.

8 comments:

smul said...

är jag galen eller har du skrivit om det här inlägget?

Laanna said...

Ojoj. Jobba inte för mycket nu bara...Lätt att säga förstås,men du kanske ska försöka hitta stunder när du inte tänker på jobbet, också?:)

Och skriver om sig själva gör vi väl alla?

Kram.

Anne said...

haha, på tal om att upprepa sig. Men nej, det här inlägget är nytt.

Anne said...

Laanna, jag vet och samtidigt är det svårt. Det är dubbelt nu med arbete och kurs.

Anonymous said...

Du skriver inte bara om dig själv, du skriver bara om den Anne som jobbar. Jag saknar att läsa om den Anne som finns utanför jobbet. Men din glädje mellan orden om jobb är inte desto mindre, gläds vidare!

Peter Madison said...

Well..det blir så där när man är inne på nåt helt nytt. Arbete tar en massa tid...en väldigt massa tid. Himlans tur att du gillar ditt arbete då!! :)

Anonymous said...

Hej Anne

Jag känner att du söker efter balansen mellan ditt yrkesverksamma liv, dina vänner, dina närmaste släktingar.

Jag hoppas att du snart kommer att finna det du söker, det är bara DU som kan lyckas med denna uppgift för även om du gillar ditt arbete så behöver du kanske skall säga STOPP en stund, nu vill jag d.v.s. du ha mer egen tid till mig själv och de dina och dina vänner.

Det finns möjligheter även om du just nu inte ser dem, du kommer troligtvis snart att upptäcka vad du behöver.

Obs det är alltid du som bestämmer över dig själv till slut, annars säger din kropp ifrån.

Du bör försöka att hitta tiden exempel små pauser att njuta av allt roligt som händer.

Lycka till med att försöka hitta balansen.

Snälla Anne var rädd om dig, det är viktigt att Du mår bra.

Mård said...

Haha, har nästan väntat på ett sånthär inlägg. Du måste acceptera att det är så här nu, du är i inväjningsfasen och då är hjärnan helt full med allt det nya och spännande. Du skriver om dig själv, vem skulle du annars skriva om, och det är så här "du" ser ut nu. Ser på dig själv.

Jag saknar också Anne utanför jobbet, Anne som Berättade så mycket, men hon finns där, det vet jag, och hon dyker upp sen igen när hon är redo. Så under tiden får man glädjas med någon som gör det hon vill och vars sökande man har följt. Blablabla=)