9.09.2007

En lång lista

En lista som jag snott från Army. Inte svaren alltså. Frågorna.

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Maria
Hur lång är du?
I wish I was a little bit taller, men 169
Vem ringde du senast?
Maria
Vem ringde dig senast?
Gösta
Hur löd det senaste sms:et du fick?
You’ve got mail
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta
När såg du senast din mamma?
I dag
Vilken ögonfärg har du?
Bruna
När vaknade du i dag?
05.45
Vilken är din favoritjulsång?
White christmas
Vilken är din favoritplats?
Melbourne tillsammans med vänner på caféer och barer
Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då vill jag ha bott i Australien (igen) och USA. Kanske är tillbaka i fransktalande Europa
Hur stor är din säng?
Min dubbelsäng blev till 140. Suck.
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
Är du social?
När jag vill
Vad dricker du till frukost?
Soppa. Jo.
Sover du på någon särskild sida?
Först på mage och sedan snurrar jag runt
Är du en beroendemänniska?
Datorn?
Vill du ha barn?
Ja, men inte nu
Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, franska, spanska, norska och danska. Pratar tyska vid behov, hur mycket som går fram är en annan sak. Har läst lite latin också.
Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, fort fort
Vad behöver du köpa?
Vinterkappa
Vad spenderar du helst pengar på?
Resor
Äger du dyrbara smycken?
Je suis femme, n’est-ce pas
Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Har ingen TV nu, men annars är det serier. Lost och Alias typ.
Klädesplagg du senast köpte?
En chiffongklänning i svart och vitt som var oemotståndligt snygg, men samtidigt så djup i ryggen att jag nog sparar den till ett mer privat tillfälle.
Vem är den roligaste människan du känner?
F
Vad ska du göra imorgon?
Fota undervattensbilder är det tänkt
Vad ska du göra idag?
Sova
Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min kalender
Flirtar du mycket?
Du menar om andra flirtar med mig?
Kan du byta olja på bilen?
Nej, och om jag kunde det skulle jag inte låtsas om det.
Vad borde du göra?
Leta upp telefonnumret till min franska bank

No comments: