8.22.2007

Just a killin on the dancefloor

Jag ska snart träffa Rebecca i stan. Hon är den som vet absolut mest om mig av mina vänner i Sverige men ändå har vi inte setts sedan jag kom till Stockholm. Hon drog till Nice och jag har varit hos min syster, men om en stund ska vi ses. Det känns nästan lite märkligt att ses i verkligheten efter månader på nät och telefon. Ser mycket fram att träffa henne.

Egentligen skulle vi på Mstrkrft i kväll, men Rebecca har stukat foten och natten på dansgolvet får bli en stillasittande kväll. Misstänker det kommer bli samtal som aldrig tar slut.

And to my dear friends in Melbourne, Mstrkrft spelar på Parklife den 22 september. Don’t miss it. Just a killin on the dancefloor.

2 comments:

Anonymous said...

MSTRKRFT hade varit skoj att se. Skivan är i vilket fall bra.

Anne said...

Jag hade tur och såg dem ändå, inte på natten men när de repade. Alltid något och skivan är som sagt bra.