6.17.2007

Marquis de Lorne

När jag var en spelning med Strip for cash förra månaden träffade jag Amanda på de födelsedagsdrinkar jag blev inbjuden till. Jag hade kameran med och tog en del bilder på hennes vänner och hon fick mitt visitkort. Dagen efter hörde hon av sig och bad mig skicka bilderna.

Under snart en månad har vi försökt träffas utan att lyckas. När hon har bjudit med mig på fester och spelningar har jag haft andra spelningar; när jag bjudit med henne har hon arbetat eller varit bortrest. Hon ringde för en stund sedan och frågade om jag vill hänga med på en spelning i kväll till Marquis of Lorne uppe i Fitzroy. Jag sa ja trots att jag har en massa att göra.

Tydligen är det Amandas band som spelar och jag glömde fråga vad de heter eller vad de spelar. Sist vi sågs hade hon en blommig indieklänning så jag skulle gissa att det är mer åt folk. Jag tar med min kamera, som jag nu ska skynda mig ut och plåta några saker med innan jag blir upphämtad.

No comments: